وقت سوم دلیل اختلاف تراکتور و نود!

وقت سوم دلیل اختلاف تراکتور و نود!

پایگاه خبری فوتبالی - بازی دوستانه دوم تراکتور مقابل نود ارومیه در سه وقت برگزار شده که وقت سوم دلیل اختلاف دو باشگاه در نتیجه اعلامی است.

به گزارش فوتبالی، تیم های تراکتور و نود ارومیه در تعطیلات لیگ برتر برای حفظ آمادگی در دو دیدار دوستانه بدون حضور اصحاب رسانه و پشت درب های بسته به مصاف یکدیگر رفتند که بازی اول با نتیجه پر گل ۶ بر ۱ به نفع سرخ‌پوشان به پایان رسید.

اما حرف و حدیث پیش آمده به بازی دوم دو تیم مرتبط می شود. جایی که رسانه رسمی باشگاه تراکتور شب بازی در خبری اعلام کرد شاگردان بردیف با دو گل مقابل زردپوشان ارومیه ای پیروز شده اند و گل های تراکتور را هم محمد قنبری و محمدرضا عباسی به ثمر رسانده اند.

اما دو روز بعد تیم ارومیه ای در خبری عجیب مدعی شد که بازی دوم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافته و ارومیه‌ای ها توانسته اند تراکتور را با تمام ستاره هایش متوقف کنند!

همین موضوع باعث شد تا به چند و چون ماجرا بپردازیم و طبق پیگیری های خبرنگار فوتبالی مشخص شد وقت سوم بازی به محل اختلاف دو تیم در اعلام نتیجه منجر شده است. ماجرا از این قرار است که دو تیم توافق کرده اند در این بازی دوستانه در سه وقت به مصاف هم بروند که دو وقت بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یافته و تراکتور در وقت سوم و با بازیکنان کم نام و نشان‌ تر توانسته دو گل به نود بزند و پیروز بازی شود.

تراکتوری‌ها علی‌القاعده نتیجه کل مسابقه را منتشر کرده اند ولی تیم ارومیه‌ای به نتیجه دو وقت که روال عادی یک مسابقه فوتبال است استناد کرده و نتیجه وقت سوم را در نظر نگرفته است. البته نود ارومیه پس از دو روز اقدام به انتشار نتیجه بازی کرد که این موضوع هم در نوع خود جالب توجه است.

1997