پیش بازی ایران - سنگال/ آخرین‌ محک جدی قبل از جام جهانی

پیش بازی ایران - سنگال/ آخرین‌ محک جدی قبل از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا کارلوس کی‌روش می‌تواند انتقام تیم ملی مصر را با ایران از سنگال بگیرد؟

به گزارش فوتبالی٬ تیم ملی در حالی برای بازی با سنگال آماده می‌شود شود که کارلوس کی‌روش از تقابل با این تیم خاطره خوبی ندارد چرا که سنگال نه تنها اجازه نداد مربی پرتغالی با مصر قهرمان جام ملتهای آفریقا شود بلکه جلوی صعود شاگردان کی‌روش به جام جهانی قطر را هم گرفت و کی‌روش امیدوار است بتواند در بازی فردا از حریف آفریقایی تیم ملی انتقام بگیرد.

تیم پرستاره: سنگال که دو روز پیش بولیوی را با ۲ گل شکست داد بازیکنان سرشناسی دارد که معروفترین آنها سادیو مانه بازیکن بایرن‌مونیخ است. کولیبالی کاپیتان سنگال هم در چلسی توپ میزند و توره دفاع چپ قهرمان آفریقا هم عضو میلان است.

آخرین بازی تدارکاتی جدی: در شرایطی که قرار بود تیم ملی قبل از جام جهانی به مصاف روسیه برود اما این دیدار منتفی شد و قرار است شاگردان کی‌روش در روز 20 آبان دیداری تدارکاتی با یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته باشند. 

غایبان ویژه: با توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند و تعویض او مقابل اروگوئه٬ دروازه‌بان پرسپولیس جلوی سنگال بازی نخواهد کرد و باید دید فردا چه کسی درون دروازه تیم ملی قرار خواهد گرفت. نکته جالب اینکه ادوارد مندی دروازه‌بان سنگال که در چلسی حضور دارد٬ به دلیل‌ مصدومیت بازی با ایران را از دست داده است.

1984