پیروزی آذربایجان در حضور 90 دقیقه‌ای حق‌وردی

پیروزی آذربایجان در حضور 90 دقیقه‌ای حق‌وردی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آذربایجان در دومین بازی خود با حضور ثابت و کامل مدافع ایرانی به یک برد پر گل دست یافت.

به گزارش فوتبالی، تیم‌ ملی آذربایجان که حجت حق‌وردی مدافع تراکتور را نیز همچون بازی گذشته در ترکیب ثابت خود می دید، در دومین بازی خود در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف صدرنشین گروه خود قزاقستان رفت.

شاگردان جیانی دی‌بیاسی در این دیدار که به میزبانی باکو برگزار می‌شد دست به کار بزرگی زدند و با نتیجه‌ی دور از انتظار سه بر صفر از سد تیم صدرنشین گذشتند. گل های آذربایجان را در این دیدار ماروچکین (گل به خودی)، اوزوبیچ و نوریف به ثمر رساندند.

در این دیدار نیز همان طور که اشاره شد حق‌وردی که بازی گذشته گل سه امتیازی تیمش را زده بود، به صورت ثابت و در دفاع راست برای آبی پوشان به میدان رفت و نمره خوبی نیز بعد از بازی توسط سایت های آماری گرفت. مدافع تراکتور که نود دقیقه کامل را در این بازی حاضر بود شانزدهمین بازی خود با پیراهن تیم ملی آذربایجان را انجام داد.

آذربایجان با کسب دومین برد متوالی خود ۱۰ امتیازی شده و در پایان مسابقات گروه سوم لیگ C در رده دوم جدول ایستاد. قزاقستان با ۱۳ امتیاز در صدر گروه قرار گرفت و به لیگ بالاتر صعود کرد. اسلواکی نیز با کسب یک تساوی ناامیدکننده یک بر یک مقابل بلاروس با ۷ امتیاز سوم شد. تیم ملی بلاروس نیز که تنها موفق به کسب ۳ امتیاز شده با قرار گرفتن در رده آخر به لیگ پایین تر سقوط کرد.

لازم به ذکر است علی قربانی دیگر بازیکن ایرانی تیم ملی آذربایجان در این دو دیدار توسط سرمربی ایتالیایی دعوت نشده بود.

1997