نکته/ استفاده از پختگی لژیونرها فرمول قدیمی اما موثر

نکته/ استفاده از پختگی لژیونرها فرمول قدیمی اما موثر

پایگاه خبری فوتبالی- لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی در زمان کی روش همیشه یک پیام ویژه داشته؛ اعتماد کامل به لژیونرها.

به گزارش فوتبالی، همیشه گروهی از منتقدان کارلوس کی روش به توجه این مربی به بازیکنان شاغل در خارج از ایران معترض بودند و اعتقاد داشتند کی روش توجهی به لیگ برتر و بازیکنان شاغل در لیگ ایران ندارد. با اعلام لیست جدید تیم ملی برخی از منتقدان بازهم به این نکته اشاره کردند و سن بالای برخی از لژیونرها را که از قضا در لیست خروج دراگان اسکوچیچ حضور داشتند را به عنوان پاشنه آشیل لیست تیم ملی عنوان کردند.

کی روش اما با دعوت از همان همیشگی ها و بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس، نشان داد خصوصیات اخلاقی و رفتاری کی روش در مواجه با بازیکنان تغییری نکرده است و سرمربی تیم ملی هنوز به لژیونرها اعتقاد دارد و به نظر کی روش، رابطه صمیمانه اش با بازیکنانی مثل احسان حاج صفی و کریم انصاری فر به داشتن تیمی یکدست و هماهنگ کمک می کند.

در بازی با اروگوئه خبری از احسان حاج صفی زمان اسکوچیچ نبود و این بازیکن با تمام وجود در خدمت تیم قرار داشت و آن سو کریم انصاری فر که جایگزین سردار آزمون خسته شده بود توانست پایه گذار گل پیروزی بخش ایران در این بازی باشد. حالا تیم کارلوس کی روش با یک فرمول قدیمی اما موثر یعنی استفاده از پختگی لژیونرها، آماده مسابقات جام جهانی 2022 قطر می شود. مسابقاتی که هم برای فدراسیون فوتبال مهم است و هم برای کی روش و شاگردانش و البته هم برای طرفداران تیم ملی فوتبال ایران! اهمیت از این جهت که همه امیدوارند تیم ملی بتواند برای اولین بار از گروهش به مرحله بعد صعود کند.

6621