عزیزمحمدی برای انتخابات مجلس ثبت نام کرد

عزیزمحمدی برای انتخابات مجلس ثبت نام کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، عزیز‌الله محمدی رئیس سابق سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال با حضور در وزارت کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.عزیز محمدی در انتخابات پیش‌رو به نمایندگی از مردم تهران شرکت خواهد کرد.