تراکتور - واسعی؛ همچنان روی هوا!

تراکتور - واسعی؛ همچنان روی هوا!

پایگاه خبری فوتبالی - وضعیت سعید واسعی بازیکن کنار گذاشته شده باشگاه تراکتور با این تیم همچنان مبهم و غیرشفاف دنبال می شود.

به گزارش فوتبالی، حدودا سه هفته ای از کنار گذاشته شدن سعید واسعی بازیکن خوش تکنیک تراکتور توسط قربان بردیف از این تیم می گذرد. سرمربی ترکمن باتوجه به بی نظمی های واسعی و اتفاقاتی که بعد از بازی با تیم هوادار رخ داد، تصمیم‌ گرفت این بازیکن که روزهای حاشیه دار زیادی در مدت حضورش در جمع سرخ پوشان داشته را در اختیار باشگاه قرار دهد. البته این اولین مرتبه ای نبود که این اتفاق برای سعید در تراکتور می افتاد ولی باتوجه به سبک و سیاق رفتاری بردیف تقریبا مشخص شده که احتمالا درب ها برای بازگشت وی بسته اند.

اما موضوع عجیبی که تا بدین لحظه نیز ادامه داشته سکوت مدیران باشگاه در رابطه با واسعی است. رسانه رسمی تراکتور تا بدینجا هیچ اطلاع رسانی خاصی راجع به آخرین شرایط سعید واسعی نداشته و باوجود مشخص شدن عدم حضور بازیکن مشهدی در تمرینات توسط سایر رسانه های ورزشی نیز، حتی اخراج یا کنار گذاشته شدن وی هم روی خروجی این رسانه رسمی قرار نگرفته است.

این درحالی است که مدیران تیم سرخ پوش نیز در گفتگو با رسانه ها از توضیح در این مورد سر باز می زنند و به نظر می رسد عدم اظهار نظر از سوی واسعی نیز بنا به درخواست باشگاه تراکتور باشد. موضوعی که باتوجه به توافق احتمالی میان طرفین تا بدینجا ادامه داشته و جز نقل قول های فضای مجازی و رسانه های مختلف حتی چرایی این جدایی و اختلاف نیز توسط باشگاه به صورت شفاف اعلام نشده است.

با اینکه به نظر می رسید تراکتوری ها در تعطیلات فیفادی تکلیف واسعی را مشخص کنند ولی گویا این اتفاق همچنان نیفتاده و دعوتی نیز از سوی مدیران تراکتور برای حل این موضوع صورت نگرفته و مشخص نیست دو طرف چه زمانی برای نحوه فسخ قرارداد روی در روی هم نشسته و توافق خواهند کرد.

1997