شجاع مقابل اروگوئه شجاعت به خرج داد

شجاع مقابل اروگوئه شجاعت به خرج داد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع لژیونر تیم ملی و باشگاه الاهلی قطر نمایش درخشانی مقابل اروگوئه داشت.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش از این با توجه به اختلافات به وجود آمده بین کی‌روش و شجاع خلیل‌زاده تصور می‌شد این مدافع میانی شانس حضور در اردوی تیم ملی و حتی بازی‌های جام جهانی را پس از بازگشت مرد پرتغالی از دست بدهد اما اتفاقات به وجود آمده فعلا به سود مدافع تیم ملی بوده است.

شجاع خلیل زاده که روز گذشته در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج قلب دفاعی تیم ملی را مقابل اروگوئه تشکیل داده بودند عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتی در چند صحنه اجازه هنرنمایی به بازیکنان هجومی این تیم را نداد.

یکی از واکنش‌های دفاعی خوب شجاع خلیل زاده به وقت‌های اضافه نیمه دوم بر می‌گردد ، زمانی که اروگوئه با گل مهدی طارمی از ایران عقب افتاده بود تلاش می‌کرد بازی را به تساوی بکشاند و در محوطه جریمه ایران خیمه زده بودند، در یکی از صحنه‌ها شوت سنگین سوارز پس از برخورد به دیواره دفاعی در ریباند به والورده رسید و او با پای راست یک شلیک سنگین را روانه دروازه ایران کرد اما شجاع خلیل زاده با شجاعت تمام مقابل ضربه بازیکن اروگوئه و رئال مادرید ایستاد و اجازه باز شدروازه تیم ملی را نداد.

شجاع پس از اصابت ضربه سنگین والورده به او روی زمین افتاد و احساس ناراحتی کرد اما در وظیه‌ای که به او محول شده بود توانست سربلند بیرون بیاید تا اعتماد کی‌روش را نسبت به خود جلب کند.

7655