دو روی سکه تیم ملی در فاز دفاعی

دو روی سکه تیم ملی در فاز دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد دفاعی تیم ملی مقابل اروگوئه به چه صورت بود؟

به گزارش فوتبالی٬ بازیکنان تیم ملی در این بازی عملکرد مطلوبی در دفاع داشتند. ابوالفضل جلالی که سورپرایز کی روش برای این بازی بود و صادق محرمی که برای رسیدن به ترکیب اصلی رقیبی‌ سرشناس نظیر رامین رضاییان داشت٬ در چند صحنه توانستند حملات حریف را خنثی کنند. زوج خلیل زاده و کنعانی زادگان هم با کمترین اشتباه در دفاع خیال کی روش را تا حدودی راحت کردند و به نظر می رسد سلیقه اسکوچیچ در این نقطه از ترکیب برای کی روش هم جذاب‌ بوده است. شجاع در نیمه اول آن قدر خوب بود که کم تحرکی عزت اللهی زیاد به چشم نیامد.

 با برگشتن کی روش، اصل گل نخوردن دارای اهمیت ویژه ای شده است. پس باید عناصر دفاعی تیم ملی کم ترین اشتباه را داشته باشند که این خصوصیت در بازی امروز به چشم نیامد. علیرضا بیرانوند در بازی با پا و شروع ها بسیار ضعیف بود.

صادق محرمی قبل از خط نیمه عالی بود و اما در فاز هجومی و سانتر و ایجاد موقعیت برای مهاجم تیم ملی نتوانست نمایش خوبی داشته باشد.

کنعانی زادگان هم مانند سایر بازیکنان خط دفاعی در امر بازیسازی ضعیف بود و توپ های سرگردان را به مقصد زمین اروگوئه دفع می کرد.

اما خلیل زاده توانست تا حدودی خیال کی روش را بابت مهره ای کارآمد جمع کند. شجاعت شجاع در عمق دفاع تیم ملی ایران واقعا تحسین برانگیز بود.

6621