پیروزی فرانسه با درخشش امباپه/ شکست رقیب ایران مقابل بلژیک

پیروزی فرانسه با درخشش امباپه/ شکست رقیب ایران مقابل بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار های هفته پنجم رقابت های لیگ ملت های اروپا برگزار شد که در این هفته از رقابت ها، فرانسه، بلژیک، هلند و کرواسی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در یکی از مهم ترین بازی ها تیم ملی فرانسه به مصاف اتریش رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 2 بر 0 این تیم را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این دیدار کیلیان امباپه برای فرانسه گلزنی کرد و ژیرو هم یک گل زد و یک پاس گل داد تا بدین ترتیب این مهاجم ها درخشش خوبی داشته باشند. گریزمن هم که در اتلتیکو مادرید شرایط عجیب و غریبی دارد، در این بازی پاس گل داد و در پیروزی تیمش موثر واقع شد.

در یکی دیگر از بازی ها، تیم ملی بلژیک موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملی ولز را شکست دهد و عملکرد خوبی داشته باشد. ولز در جام جهانی 2022 در گروه دوم رقابت ها رقیب ایران است و اکنون مقابل بلژیک شکست خورد. گل های بلژیک را کوین دی بروینه و میچی باتشوایی به ثمر رساندند و گل ولز را هم مور به ثمر رساند.

در دیگر بازی ها هلند موفق شد با نتیجه دو بر صفر لهستان را شکست دهد و تیم ملی کرواسی هم با نتیجه 2 بر 1 تیم ملی دانمارک را شکست داد.

1470