اعتراف کاپیتان سابق منچسترسیتی به کتک زدن یک نوجوان

اعتراف کاپیتان سابق منچسترسیتی به کتک زدن یک نوجوان

پایگاه خبری فوتبالی - داوید سیلوا کاپیتان سابق منچسترسیتی در دادگاه شماره 3 منطقه سن بارتولومه به پرداخت 1080 یورو جریمه به خاطر کتک زدن یک پسر نوجوان درجشنواره ماسپالوماس محکوم شد.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان سابق منچسترسیتی به همراه برادر خود در این درگیری حضور داشته است. داوید سیلوا به جرم خود اعتراف کرد و به همین خاطر نیازی نبود که در دادگاه حضور پیدا کند و به همین خاطر برای پرداخت جریمه به توافق رسید.

این اتفاق در بامداد 19 ژوئن در منطقه سن بارتولومه تیراخانا رخ داده است. داوید سیلوا در این درگیری دست یک نوجوان را می کشد و باعث زمین خوردن وی می شود.  این نوجوان هم به علت شکستگی آرنج دست چپ خود به بیمارستان مذاکره می کند که انگشت دوم دست چپ او نیز دچار شکستگی می شود. داوید سیلوا به جرم خود اعتراف کرده است و به همین خاطر به جرم درگیری با صدمات جزئی به پرداخت 1080 یورو جریمه به فرد قربانی محکوم می شود.

داوید سیلوا پس از سالها حضور در منچسترسیتی و تبدیل شدن به یکی از اسطوره های این تیم تصمیم گرفت که به لالیگا برگردد و از تابستان سال گذشته در سوسیه داد بازی می کند. هافبک 36 ساله در این فصل هفت بازی در تیم باسکی داشته است.

4125