بارسلونا برای خرید «نیمار جدید» دست به کار شد

بارسلونا برای خرید «نیمار جدید» دست به کار شد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت گزارش داده است که بارسلونا با جدیت برای خرید اندریک مهاجم 16 ساله پالمیراس دست به کار شده است.

به گزارش فوتبالی، اسپورت گزارش داده است که اولین جلسه میان مدیران بارسلونا و مشاوران اندریک در بارسلونا انجام شده است. در حقیقت نمایندگان ستاره برزیلی از سائوپائولو به بارسلونا سفر کرده اند تا مذاکرات را جلو ببرند.

اندریک مهاجم 16 ساله پالمیراس یکی از جواهرات فوتبال برزیل به شمار می رود که مدتهاست باشگاه های بزرگ اروپا به دنبال خرید وی هستند. پی اس جی که شرایط مالی بسیار خوبی دارد، می تواند این بازیکن را اغوا کند و رئال مادرید و بزرگان لیگ انگلیس نیز شرایط این مهاجم را دنبال می کنند. اندریک با توجه به سبک بازی خود با نیمار دیگر ستاره فوتبال برزیل مقایسه می شود.  بارسلونا در نظر دارد که به زودی مذاکرات را با پالمیراس نیز آغاز کند و این مهاجم را در تابستان آینده به خدمت بگیرد. البته اندریک باید تا سال 2024 در پالمیراس بماند چرا که بر اساس قوانین فیفا تا قبل از 18 سالگی نمی تواند وارد فوتبال اروپا شود. به هر صورت به نظر می رسد که از همین حالا جنگ برای خرید این بازیکن آینده دار آغاز شده است.

4125