کنایه کاسانو به رونالدو با اشاره به خواننده ایتالیایی

کنایه کاسانو به رونالدو با اشاره به خواننده ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کاسانو بازیکن اسبق تیم ملی ایتالیا و بازیکن سابق رئال مادرید بارها به کریستیانو رونالدو کنایه زده است و حالا تصمیم گرفته است که به کل کل خود با ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، کاسانو به بهانه جشنواره موسیقی "سن رمو" مقایسه عجیبی را برای رونالدو رقم زده است. کاسانو تصمیم گرفته که رونالدو که فصل ناگواری را شروع کرده با "توتو کوتونیو" خواننده ایتالیایی مقایسه کند که شش بار در جشنواره سن رمو عنوان دوم را کسب کرده و هرگز نتوانست که برنده جشنواره شود. کاسانو با خنده و شوخی در گفتگوی تصویری خود بیان کرد:" کریستیانو به من خوب گوش بده: تو نیرومند هستی و بردهای زیادی داشتی... اما تو مثل توتو کوتونیو هستی، کسی که همیشه در سن رمو دوم شد!"

توتو کوتونیو اولین تجربه خود را در جشنواره سن رمو در سال 1976 به عنوان عضو گروهی داشت که در جشنواره سوم شد. او بعد از آن به صورت انفرادی در جشنواره شرکت کرد که در سال 1980 توانست جایزه بهترین ترانه را کسب کند و بعد از آن  در سالهای 1985، 1986، 1987 ، 1988 ، 1989 و 1989 عنوان دوم را کسب کرد و شش بار در حسرت اول شدن ماند. کاسانو به نظر می رسد که به کنایه می خواسته که به رونالدو بگوید که هر چقدر هم که تلاش کند همیشه لیونل مسی ستاره آرژانتینی کنونی پی اس جی را بالاتر از خود داشته است و به همین خاطر نتوانسته  برترین باشد!

4125