یکی از قهرمان‌های اینتر در سه گانه مورینیو بازنشسته شد

یکی از قهرمان‌های اینتر در سه گانه مورینیو بازنشسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - گوران پاندف بازیکن اسطوره ای فوتبال مقدونیه اعلام کرد که پس از اتمام قراردادش با پارما بدون تیم مانده است.

به گزارش فوتبالی، پاندف با اعلام بازنشستگی خود از فوتبال گفت:" پس از 20 سال مجبور شدم که فوتبال را کنار بگذارم. پسر بزرگم تقریبا 13 سال سن دارد و او را فقط بین زمان تعطیلی بین فصل می دادم. حالا می توانم وقتم را در اختیار خانواده ام قرار بدهم.البته قطعا کمی فوتبال خواهم دید چرا که کار دیگری را بلد نیستم. در کل تابستان به فوتبال فکر نمی کردم و وقتی این اتفاق رخ می دهد، کمی استراحت می کنی، غذا می خوری و تمرین می کنی. در حال حاضر انگیزه ای برای بازگشت به تمرینات ندارم."

پاندف یکی از بازیکنان مهم اینتر در فصل 10-2009 بود و به سه گانه این تیم با مورینیو کمک کرد. در حقیقت گوران قطعا مهمترین بازیکن فوتبال مقدونیه به شمار می رود که دورانی طلایی و موفق را در اینتر پشت سر گذاشت. وی اغلب دوران فوتبالش را در لیگ ایتالیا سپری کرد و به جز اینتر در تیم های دیگری نظیر پارما، جنوا، ناپولی و اسپتزیا نیز حضور پیدا کرد و البته دوران کوتاهی را هم در گالاتاسرای در لیگ ترکیه سپری کرد.وی 122 بازی ملی برای مقدونیه داشته است.

4125