اعلام برنامه سفر تیم ملی فوتسال ایران/ شنبه به سمت کویت می پرند

اعلام برنامه سفر تیم ملی فوتسال ایران/ شنبه به سمت کویت می پرند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا، بامداد شنبه دوم مهر به کویت سفر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی شنبه هفته آینده راهی مسابقات جام ملت های آسیا به میزبانی کویت خواهد شد.

شاگردان وحید شمسایی بامداد شنبه دوم مهرماه ساعت پنج صبح تهران را با پرواز قطری به سمت کویت ترک خواهد کرد.

از آنجایی که بین ایران و کویت به دلیل قطع روابط دیپلماتیک، هیچ پرواز مستقیمی وجود ندارد، کاروان تیم ملی فوتسال ایران باید ابتدا به دوحه و سپس از دوحه به کویت می روند.

پیش از این ملی پوشان فوتسال ایران در تورنمنتی به میزبانی تایلند شرکت کردند که در دیدار پایانی با باخت یک بر صفر مقابل مراکش به نایب قهرمانی این دور از مسابقات رسیدند ایران دو حریف ماقبل مراکش یعنی فنلاند و ویتنام را بردند. حالا باید منتظر ماند و دید آیا تیم ملی فوتسال ایران با وجود تغییر نسل و جوانگرایی، تحت کنترل وحید شمسایی می تواند به قهرمانی آسیا برسد یا اتفاق دیگری می افتد.

لازم به ذکر است تیم ملی ایران در این رقابت ها در دور گروهی با اندونزی، لبنان، تایوان همگروه است. این مسابقات از روز پنجم مهرماه شروع می شود و تا شانزدهم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

برنامه بازی‌های شاگردان وحید شمسایی در گروه سوم این رقابت‌ها به شرح زیر است: 

چهارشنبه شش مهر

ایران - اندونزی / ساعت ۱۷:۳۰/ سالن باشگاه الکویت


جمعه هشت مهر

ایران - چین‌تایپه/ ساعت ۲۱:۳۰/ سالن باشگاه الکویت


یکشنبه ده مهر

ایران - لبنان/ ساعت ۱۹:۳۰/ سالن باشگاه الکویت


گروه‌بندی جام ملت‌های آسیا هم به شرح زیر است:


گروه اول: کویت، عراق، تایلند و عمان


گروه دوم: ازبکستان، بحرین، تاجیکستان و ترکمنستان


گروه سوم: ایران، لبنان، اندونزی و چین‌تایپه


گروه چهارم:  ژاپن، ویتنام، عربستان و کره‌جنوبی

دیدارهای فینال و رده‌بندی مسابقات روز چهارده مهر برگزار می‌شود. تیم‌های بازنده نیمه‌نهایی از ساعت ۱۵:۳۰ برای کسب عنوان سوم و تیم‌های فینالیست، از ساعت ۱۹:۳۰ برای مقام قهرمانی آسیا مقابل هم به میدان می‌روند.

6621