اصولی: وحید شمسایی چهره شناخته شده‌اى در فوتسال آسيا و جهان است

اصولی: وحید شمسایی چهره شناخته شده‌اى در فوتسال آسيا و جهان است

پایگاه خبری فوتبالی - رییس کمیته فوتسال ضمن تمجید از وضعیت فعلی تیم ملی فوتسال، حمایت کامل خود را از این تیم در جام ملت های آسیا اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان اصولی ، رييس كميته فوتسال، در ابتدا صحبتهاى خود گفت:روند تمرینات و آماده سازی تیم ملی فوتسال پیش از شروع مسابقات آسیایی بسیار خوب بوده است. ما در كميته فوتسال از هیچ حمایتی برای به موفقیت رسيدن تیم ملی دریغ نخواهیم کرد. نسل بسیار با انگيزه و خوبی راهی کویت می شوند و امید است با مربیگری وحيد شمسايي، تیم ملی درجام ملتها افتخار ديگرى براى كشورمان كسب كند

اصولی افزود: همه باید از تیم ملی حمایت کنند. این تیم قطعا ميتواند آينده دار باشد و برای ما اهتزاز پرچم ايران و افتخار آفرينى فرزندان ايران زمين مهم است. امیدوارم با اين بازيكنان كه ميتوان گفت 5 نفر از آنها تجربه حضور در مسابقات آسيايي را دارند، اميدوارم نتایجی خوبى از مسابقات آسيايی بگيريم. شمسايی چهره شناخته شده اى در فوتسال هست  است و ما در اين مسير همراه او هستيم و تمام توان مديريتی و حمايتى خود را از اين فرزندان كشور دريغ نمی كنيم.

اصولی عنوان کرد:قطعا رشد و توسعه فوتسال نياز به توجه و حمايت همه دارد و همه بايد از تيم ملى كشورمان براى كسب افتخار آسيايی ديگر حمايت كنند.

وی در ادامه افزود: روند آماده سازی تا امروز خوب بوده است و كار ما از جام ملت ها تازه آغاز مي شود. براى موفقيت تيم ملى در آسيا و ادامه دار بودن افتخار آفرينى فوتسال ايران در مسابقات بين المللى برنامه های زیادی داريم.

1470