واکنش لواندوفسکی به احتمال فتح توپ طلا در بارسلونا

واکنش لواندوفسکی به احتمال فتح توپ طلا در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که یکی از اهداف رابرت لواندوفسکی در بارسلونا فتح توپ طلا است و او توجه ویژه ای به این قضیه دارد.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی در این تابستان از بایرن مونیخ جدا شد و راهی بارسلونا شد. او با پافشاری خودش از بایرن جدا شد چرا که باواریایی ها قصد فروش او را نداشتند و حتی می خواستند قرارداد او را تمدید کنند. خیلی ها معتقد بودند که لواندوفسکی برای فتح عناوین فردی مثل توپ طلا از بایرن مونیخ جدا شده و راهی بارسلونا شده است و به نظر می رسد که این حرف درست باشد.

لواندوفسکی به تازگی در واکنش به اینکه شانسی برای فتح توپ طلا در بارسلونا دارد یا نه گفته است:" فکر می کنم مسیر توپ طلا در بارسلونا کوتاه تر از بایرن مونیخ است."

در واقع لواندوفسکی اعتقاد دارد که در بارسا راحت تر می تواند نسبت به بایرن مونیخ توپ طلا را به دست بیاورد و به همین دلیل راهی بارسلونا شده است تا بتواند در مسیر فتح این جایزه قرار بگیرد.

توپ طلای 2022 را به طور مشخص کریم بنزما فتح می کند اما باید دید که در سال های بعدی روبرت لواندوفسکی می تواند توپ طلا را به دست بیاورد یا این اتفاق در بارسا هم برای او رخ نخواهد داد.

1470