مدیر نفت آبادان: هیچکس در کار پرکاس دخالت نکرد/ کاریزمای شفر می‌تواند به تیم ما کمک کند

مدیر نفت آبادان: هیچکس در کار پرکاس دخالت نکرد/ کاریزمای شفر می‌تواند به تیم ما کمک کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت: هیچکس در کار رضا پرکاس دخالت نمی کرد و همه دوست داشتیم او به عنوان یک مربی آبادانی نتیجه بگیرد.

به گزارش فوتبالی، علی فیروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مذاکرات باشگاه صنعت نفت آبادان با وینفرد شفر برای جانشینی رضا پرکاس، اظهار داشت: مذاکرات خوبی با او انجام شده اما وضعیت حضورش در صنعت نفت تا پایان هفته مشخص می‌شود. حتی تا جایی که من اطلاع دارم علیرضا منصوریان نیز با وجود اینکه پیشنهاد باشگاه را رد کرده هنوز گزینه است.

وی درمورد اینکه آیا شفر گزینه مناسبی برای سرمربیگری صنعت نفت است، توضیح داد: او کاریزمای خوبی دارد. هرچند به این دلیل که تیم را خودش نبسته و بازیکنان را نمی‌شناسد کار سختی خواهد داشت ولی می‌تواند از راه‌های مختلف به تیم کمک کند.

مدیر تیم نفت آبادان درخصوص اظهارات اخیر رضا پرکاس مبنی بر اینکه بازیکنان این تیم در کارش دخالت می‌کردند، گفت: اصلا چنین موضوعی نیست که بازیکنان صنعت نفت در کار سرمربی دخالت کنند. شرافتمندانه می‌گویم هیچکس در کار پرکاس دخالت نکرد. 

فیروزی درباره دلیل نتیجه نگرفتن پرکاس به عنوان یک مربی بومی در صنعت نفت، توضیح داد: او مربی بادانش و با اخلاقی است اما کار در آبادان برایش سخت شد. مسائل فنی، جمع نکردن تیم، ارتباط برقرار نکردن با بازیکنان جزء دلایلی بود که سبب شد پرکاس نتواند در صنعت نفت خوب نتیجه بگیرد. در این وضعیت دانش و اخلاق چندان به کار مربی نمی‌آید. مهم این است سرمربی چگونه دانش خود را به بازیکنان منتقل کند.

وی درمورد اینکه آیا شرایط کار برای پرکاس در آبادان فراهم بود، توضیح داد: قرآن را قسم می‌خورم شرایط کار برای او مهیا بود و کسی کاری به پرکاس نداشت اما وقتی تیم نتیجه نگرفت، طبیعی بود که هواداران معترض شوند. از خدا می‌خواستیم او به عنوان یک مربی بومی در صنعت نفت نتیجه بگیرد. چه کسی این را نمی‌خواست. هیچکس هم دوست نداشت در کارش دخالت کند. اگر نتایج خوبی می‌گرفتیم سال‌ها به داشتن یک سرمربی آبادانی موفق افتخار می‌کردیم.

1470