بازیکنی که خودش را به بارسلونا پیشنهاد داد مورد تایید ژاوی نیست

بازیکنی که خودش را به بارسلونا پیشنهاد داد مورد تایید ژاوی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک چلسی به تازگی خودش را به بارسلونا پیشنهاد داد اما باشگاه و ژاوی به جذب وی فکر نمی کنند

به گزارش فوتبالی، براساس افشاگری جالب توجه روزنامه‌نگار مارکا، لوئیس روخو، هافبک چلسی جورجینیو در روزهای اخیر پیشنهاد پیوستن به بارسا را مطرح کرده است. هرچند تیم کاتالانی امکانی برای جذب این ملی پوش ایتالیایی در نظر نگرفته است.

جورجینیو از سال ۲۰۱۸ که به دنبال مائوریتسیو ساری از ناپولی به چلسی پیوست عضو ثابت این تیم بوده است. با اینکه این مربی حرفه‌ای ایتالیایی مدت زیادی در استمفوردبریج نماند اما بازیکن خط هافبک همچنان در این تیم باقی ماند و موفقیت های زیادی کسب کرد.

با این وجود آینده این بازیکن با ورود به سال آخر قرارداد خود با آبی‌ها دچار شک و شبهه زیادی شده است. گزارش های اخیر از انگلیس نشان می داد که ممکن است آبی و اناری ها سال آینده وی را به عنوان جایگزین سرخیو بوسکتس طی یک قرارداد آزاد جذب کنند.

اما حالا لوئیس روخو گزارش کرده است که جورجینیو که تابستان آینده یک بازیکن آزاد خواهد بود در روزهای اخیر پیشنهاد پیوستن به بارسلونا را مطرح کرده است. هرچند با اینکه چنین شانسی به بارسلونا داده شده اما آنها امکانی برای جذب این هافبک ۳۰ ساله در نظر نگرفته‌اند و ژاوی علاقه ای به این بازیکن ندارد.

1471