گلزنی مهاجم بدشانس گل گهر باعث بازگشت این بازیکن به شرایط آرمانی می شود

گلزنی مهاجم بدشانس گل گهر باعث بازگشت این بازیکن به شرایط آرمانی می شود

پایگاه خبری فوتبالی- یونس شاکری روز گذشته در مصاف با پیکان پس از مدت‌ها در ترکیب گل‌گهر قرار گرفت و موفق به گلزنی هم شد.

به گزارش فوتبالی، در آبان ماه فصل گذشته لیگ برتر و در هفته چهارم لیگ بیست و یکم بود که یونس شاکری مهاجم آماده آن روزهای گل‌گهر سیرجان روی یک برخورد با مدافع پرسپولیس در محوطه جریمه این تیم با آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو مواجه شد و در اواسط نیمه اول مسابقه زمین را ترک کرد. پس از چند روز معاینه و بررسی خبر تلخی به شاکری و گل گهر داده شد و آن هم مصدومیت شاکری از ناحیه رباط صلیبی بود.

با این وصف شاکری که از آماده ترین بازیکنان امیر قلعه نویی در گل گهر بود به طور کامل از دسترس این مر بی خارج شد.

با شروع فصل جدید انتظار می‌رفت یونس شاکری نیز پس از نزدیک به یکسال آماده حضور در میادین شود ولی کادر فنی گل گهر تصمیم گرفت درباره این بازیکن ریسک نکند و در شش هفته ابتدایی با وجود محرومیت بایناما در هفته‌های ابتدایی امیر قلعه نویی از مهاجم هدف خود استفاده نکرد.

درنهایت روز گذشته شاکری پس از مدت‌ها مصدومیت در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان به میدان رفت و موفق شد در جریان این مسابقه گلزنی کند تا مشخص شود این مهاجم با شرایط بسیار خوبی آماده بازگشت به فوتبال شده و امیر قلعه‌نویی در ادامه مسابقات یک مهاجم شش دانگ در اختیار را در نوک خط آتش تیمش در اختیار خواهد داشت.

۸۲۸۵