بارسلونا و کاپیتان‌های جدید برای فصل آینده؟

بارسلونا و کاپیتان‌های جدید برای فصل آینده؟

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا آماده تغییرات وسیعی در بخش کاپیتان های تیم خود برای سال ۲۰۲۳ می شود و به نظر می رسید چهار کاپیتان جدید معرفی خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، همانطور که خاوی میگل در Culemania اعلام کرده، بارسلونا انتظار دارد ۴ کاپیتان حال حاضر آنها یعنی سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه، جوردی آلبا و سرجی روبرتو در تابستان ۲۰۲۳ این باشگاه را ترک کنند.

از آنجایی که آلخاندرو بالده و مارکوس آلونسو در انتخاب ترکیب اصلی جلوتر از آلبا هستند، احتمال اینکه وی سال آینده قصد خروج از باشگاه را داشته باشد وجود دارد. در عین حال قرارداد بوسکتس و روبرتو در پایان این فصل منقضی می شود.

با توجه به این نکات، احتمالا سردسته‌هایی که در حال حاضر در حالت رزرو هستند مانند مارک آندره ترشتگن و روبرت لواندوفسکی بتوانند تابستان آینده در بین بازیکنان ارشد به موقعیت های رهبری و کاپیتانی جدیدی دست پیدا کنند.

ستاره های جوان پدری و رونالد آرائوخو نیز می توانند دو کاپیتان دیگری باشند که در مسابقات سال بعد هسته رهبری این تیم را تشکیل می دهند. 

گفته می شود با اینکه احتمالا عثمان دمبله نیز به جایگاه کاپیتانی تمایل داشته باشد اما تصمیم در دست بازیکنان است که احتمال نمی‌رود او را انتخاب کنند.

اگر بوسکتس سال بعد از تیم جدا شود، با در نظر گرفتن تجربه ترشتگن در رختکن به همراه بهبود وضعیت بدنی او، احتمالا این بازیکن بهترین گزینه برای جایگزینی بوسکتس به عنوان کاپیتان تیم است.

1471