جنجال در مورد بازیکن سابق رئال مادرید در لیگ ترکیه

جنجال در مورد بازیکن سابق رئال مادرید در لیگ ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی - خسه رودریگز در بازی اخیر تیم آنکاراگوجو در لیگ ترکیه در مقابل سیواس اسپور فقط 12 دقیقه باز کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق رئال مادرید در زمانی وارد زمین شد که تیمش با نتیجه دو بر یک پیش بود که بازی با همین نتیجه تمام شد اما هواداران آنکاراگوجو راضی نیستند و انتظار دارند که این بازیکن را در ترکیب اصلی بمانند. البته به نظر می رسد که مشکل اصلی این است که سرمربی تیم ترکیه ای به استفاده از او چندان مطمئن نیست.

در حقیقت اردوغان سرمربی آنکاراگوجو ترجیح می دهد که ا خسه در پست هافبک راست استفاده کند تا در کارهای دفاعی شرکت کند آن هم در حالی که بازیکن اسبق پی اس جی در دوران فوتبالش  اغلب در پست مهاجم حضور داشته است. اردوغان با خسه صحبت کرده است و به او گفته که هنوز از نظر بدنی آماده نیست. بازیکن اسبق رئال نیز به او گفته است که خود را صد در صد آماده می بیند و از طرفی ترجیح می دهد که در خط حمله بازی کند.

نیمکت نشینی خسه باعث دلخوری هواداران تیم آنکاراکوجو از مربی تیمشان داشته است. پس از وقفه بازیهای ملی، آنکاراگوجو دو بازی مهم را در مقابل باشاکشهیر و فنرباغعچه خواهد داشت و هواداران امیدوارند که خسه که مهمترین خرید تابستانی تیمشان است در ترکیب اصلی قرار بگیرد. آنکاراکوجو فقط یکی از شش بازی خود را برده است که حاصل عملکردشان یک تساوی و چهار شکست بوده و در حال حاضر در میان چهار تیم پایین جدول قرار دارند.

4125