ستاره برزیلی بارسلونا که در اسپانیا به سمتش موز پرتاب شده بود

ستاره برزیلی بارسلونا که در اسپانیا به سمتش موز پرتاب شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - در فصل 2013/14، در بازی بارسلونا و ویارئال که بارسا بازی را با نتیجه 3 بر 2 برد، در ورزشگاه ال مادریگال به سمت دنی آلوز از سوی تماشاگران موز پرتاب شد و دنی آلوز هم آن موز را برداشت و یک تکه از آن خورد.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز نیز به طوفان مجازی شادی گل وینیسیوس جونیور که موجب بحث های نژاد پرستانه زیادی شده بود پیوست. 

وینیسیوس جونیور چند روز پیش بیانه‌ای برای دفاع از خود در مقابل انتقادها و اتهام های نژاد پرستانه‌ منتشر کرد که موجب شد از طرف جامعه فوتبال به خصوص در برزیل حمایت های زیادی دریافت کند.

سرمربی رئال مادرید کارلو آنچلوتی اتهامات علیه بازیکن خود را تکذیب کرد و گفت که "چنین نوعی از نژاد پرستی در اسپانیا" را ندیده است. 

دنی آلوز که خودش در اسپانیا قربانی نژاد پرستی بوده است و یک بار به سمتش موز هم پرتاب شده است، به توئیت خبرنگار ESPN مویس لورنز پاسخ داد. این خبرنگار گفته بود که رقص وینیسیوس مشکل اصلی نیست، مشکل افرادی هستند که بخاطر وفاداری به باشگاه خود از او دفاع می کنند. 

پاسخ آلوز به این توئیت لورنز: "جدا احمق‌هایی هستند که فکر می کنند این رقص مشکل‌ساز است. آقایان، مشکل اصلی این است که اروپا پر است از نژادپرست و آن ها نمی توانند بپذیرند که ملیت‌های دیگر بیشتر از آنها پشت کشور خود بايستند. من این مسئله را تقریبا در همه نقاط اروپا تجربه کرده‌ام."

1471