حسینی: نمی‌خواهم کیسه بوکس بشوم

حسینی: نمی‌خواهم کیسه بوکس بشوم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از دیدار تدارکاتی می گوید: دیدار دوستانه برابر گل گهر آنها را به خوبی آمده شروع دوباره مسابقات کرده است.

به گزارش فوتبالی، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از دیدار تدارکاتی تیمش مقابل گل گهر که امروز عصر در پیکان شهر به میزبانی پیکانی ها برگزار شد، اینطور حرف هایش را درباره این مسابقه دوستانه آغاز کرد: فکر می کنم هر دو تیم با توجه به تعطیلی بازی ها به دنبال رسیدن به اهدافی بودند و برای ما که تمرینات پرفشاری را در سه چهار روز اخیر پشت سر گذاشته بودند، خیلی کمک کرد تا آماده لیگ بشویم. امیدوارم از این بازی به بهترین شکل استفاده کنیم.

مجتبی حسینی درباره اینکه عده ای از کارشناسان معتقدند تیم او دفاعی بازی می‌کند توضیح  داد: فوتبال سلایق مختلفی دارد و شما بایستی کار درست را انجام بدهی. اینکه بگویند فلانی ضد فوتبال است و این چیزها اگر بخواهی توجه کنی بعد می روی و کیسه بوکس می شوی. ما باید با توجه به داشته هایمان بهترین سیستم و ترکیب را انتخاب کنیم. 

او سپس با اشاره  به دیدار برابر استقلال اضافه کرد: در مورد این بازی زیاد صحبت کرده ام. دیدید بچه های ما خیلی خوب و هنرمندانه بازی کردند.

حسینی درباره انتخاب تیم فوتبال پیکان به عنوان جوان ترین و با اخلاق ترین تیم مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: مسائل اخلاقی مهم است ولی همه دنبال نتیجه اند. جوان بودن و با اخلاق بودن خوب است ولی باید خیلی خوب کار کنیم تا از این لیگ پیچیده سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی پیکان درباره اینکه تعطیلات لیگ را چطور می بیند، بیان کرد: من اصلا موافق تعطیلات در لیگ نیستم. راضی نیستم و بعد از شش هفت هفته اشتباهاتشان را پیدا می کنند و ترکیب بهترشان را پیدا می کنند. دیگر عادت کردیم ولی به این مسائل.

او در مورد بازگشت اسکوچیچ به تیم ملی اینگونه واکنش نشان داد: در جایگاهی نیستم که در مورد این مسائل صحبت کنم. اما واقعیت قضیه این است که ما زمان زیادی را از دست دادیم و به نظرم فدراسیون جدید مجبور به تغییر و تحول شد. متاسفانه از نظر مربیان ایرانی استفاده نشد. به نظرم خیلی ضربه بدی به فوتبال ما خواهد زد که شما یک سری بازیکن قدیمی را به صرف اینکه 5 سال پیش خوب کار کرده اند ببرید. به نظرم ما جا مانده های زیادی داشتیم که با حضور در جام جهانی می توانستند به فوتبال ما کمک کنند و در جام ملت های آسیا هم کمک ویژه ای باشند. به نظرم اتفاق خوبی نیفتاد که ما ندید ما سراغ خاطرات قدیمی برویم.

سوال بعدی از حسینی درباره آمدن رفتن های پیاپی سامان فلاح بود و مربی پیکان به این سوال اینطور واکنش نشان داد: نه به نظرم زیاد درباره سامان صحبت نکنیم. ما دفاع زیاد داریم و این جوان هم باید کارش را بکند.

۸۲۸۵