مجید حسینی پر انگیزه برای جام جهانی

مجید حسینی پر انگیزه برای جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- پس از درخشش در لیگ ترکیه مجید حسینی امیدوار است زیر نظر کارلوس کی‌روش دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی برگردد.

به گزارش فوتبالی، تداوم نمایش فوق‌العاده سید مجید حسینی در ترکیب استقلال لیگ هفدهم کارلوس کی‌روش سرمربی وقت تیم ملی فوتبال ایران را به دعوت این ستاره آن زمان ۲۱ ساله آبی ها به اردوی یوز ها برای حضور در جام جهانی روسیه وادار کرد.

اغراق آمیز نیست اگر بگوییم نقطه عطف مسیر فوتبالی ستاره خط دفاعی تیم ملی کار کردن با سرمربی پرتغالی بود.

پاسخ قابل قبول حسینی به اعتماد کارلوس کی‌روش مقابل ستارگان اسپانیا و پرتغال در جام جهانی او را به یکی از بازیکنان محبوب سی کیو در ایران تبدیل کرد تا با بازگشت این سرمربی به نیمکت تیم ملی مجید حسینی تا حدود زیادی خیالش از حضور در قطر آسوده باشد.

امروز در تمرین بدنسازی تیم ملی حین کار کردن با دستگاه زیر بغل اچ توسط عکاس تیم شکار شده بسیار مصمم است در ۲۵ سالگی دومین حضور در جام جهانی را تجربه کند. ستاره ای که بیش از هر زمان دیگری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی کارش دشوار خواهد بود به ویژه آنکه با حضور مرتضی پورعلی گنجی و محمدحسین کنعانی زادگان، زوج هایش در جام جهانی و جام ملت ها در کنار شجاع خلیل زاده رقابت برای قرار گرفتن در جمع ۱۱ مرد مورد نظر کارلوس کی‌روش فشرده تر از قبل خواهد بود.

۸۲۸۵