خواسته مدیران بارسلونا از مدافع باتجربه: کناره‌گیری کند!

خواسته مدیران بارسلونا از مدافع باتجربه: کناره‌گیری کند!

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا در روز دوشنبه گزارش داده است که مدیران بارسلونا انتظار دارند که خود جرارد پیکه از این تیم کناره گیری کند.

به گزارش فوتبالی، این منبع گزارش داده است که مدیران بارسلونا مصاحبه پیکه را به یاد نبرده اند که گفته بود که در صورت که نیاز باشد، آماده است تا از تیم برود و حالا انتظار دارند که پیکه به حرف خود عمل کند و حالا که نیازی به او نیست، از تیم برود.

در حقیقت مدیران بارسلونا حس می کنند که با حضور کریستنسن، کنده، اریک گارسیا و آرائوخو خط دفاعی تیمشان تکمیل است و نیازی به پیکه نیست به خصوص که جرارد دستمزد بالایی دریافت می کند و رفتنش از فشار مالی روی بارسلونا کم خواهد کرد.

پیکه یکی از بازیکنانی بود که در آخرین ماه های مدیریت جوزپ ماریا بارتومئو از فرصت استفاده کرد و قراردادی نجومی را با کاتالان ها به امضا رساند و حالا به نظر می رسد که زمان خروجش از نیوکمپ رسیده است.

لاپورتا سعی کرده که ترکیب بارسلونا را جوان سازی کند و جدا از پیکه به نظر می رسد که چهره هایی نظیر آلبا و سرجی روبرتو نیز در ماه های اخیر جدا شوند تا ترکیب با چهره های جوان تر و سرحال تر برای سالهای آینده اماده شود.

4125