نکونام قبل از جام جهانی به تیم ملی اضافه می‌شود؟

نکونام قبل از جام جهانی به تیم ملی اضافه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای جواد نکونام و تیم ملی به کجا رسید؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که سرمربی تیم ملی اصرار زیادی به همکاری دوباره با شاگرد و دستیار سابقش دارد و از طرف دیگر باشگاه فولاد هم حضور نکونام در تیم ملی را رد کرده، سرمربی فولاد هیچ واکنشی به این موارد نداشته و حتی بعد از جلسه‌اش با کارلوس کی‌روش، حاضر نشد صحبتی با رسانه‌ها داشته باشد.

امروز برخی رسانه‌ها مدعی شدند نکونام در جلسه با کی‌روش، به سرمربی تیم ملی گفته که نمی‌خواهد فولاد را در این مقطع ترک کند و بعید است پیشنهاد همکاری با سرمربی تیم ملی را قبول کند.

بر اساس شنیده‌های فوتبالی، بخشی از این ادعا درست است و نکونام دوست ندارد فولاد را ترک کند و می‌خواهد پروژه‌اش را در این تیم تکمیل کند منتهی این احتمال وجود دارد که او قبل از جام جهانی، به اردوی تیم ملی اضافه شود.

برخی اخبار حاکی از آن است که بعد از تعطیلی لیگ برتر به خاطر جام جهانی، نکونام به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد تا این تیم را در سفر به قطر همراهی کند. اتفاقی مشابه زمان سرمربیگری اسکوچیچ در تیم ملی که کریم باقری در روزهایی که لیگ تعطیل بود، به تمرین تیم ملی می‌رفت. البته یک مانع کوچک در سر راه حضور نکونام در تیم ملی وجود دارد. اینکه تمرین تیمهای لیگ برتری در ایام جام جهانی تعطیل نخواهد شد و قطعا ترجیح مدیران فولاد این است که جواد نکونام بالای سر تیمش باشد تا اینکه دستیاران او تیمشان را تمرین دهند.

1984