خرید 20 میلیونی چلسی که در تیم رزروها می‌درخشد

خرید 20 میلیونی چلسی که در تیم رزروها می‌درخشد

پایگاه خبری فوتبالی - تابستان پرهیاهوی چلسی باعث شد تا کسی هزینه 20 میلیون یورویی (5+15 میلیون یورو) آنها برای جذب چزاره کاسادی را به یاد نیاورد.

به گزارش فوتبالی، تیم لندنی به صورت جدی به سراغ جذب بازیکن آکادمی اینتر رفت که تجربه حضور در چزنا را هم داشت. چلسی در ابتدا به خرید قرضی کاسادی فکر می کرد اما در نهایت تصمیم گرفتند که او را به صورت قطعی بخرند. کاسادی در حال حاضر در تیم رزروهای چلسی توپ می زند. نبیل بث رئیس آکادمی تیم لندنی در موردش می گوید:" مدتها بود که شرایط چزاره را دنبال می کردیم و امیدواریم که خیلی خوب رشد کند و بتواند در سالهای آینده به پیشرفت ادامه بدهد."

در حال حاضر کاسادی در حال یادگیری زبان انگلیسی است و می خواهد هر چه زودتر این زبان را یاد بگیرد تا به خوبی با تیم جدیدش هماهنگ شود. چزاره تجربه حضور در "لیگ برتر 2" را داشته که در دو بازی خود دو گل زده و یک کارت قرمز هم دریافت کرده است. این هافبک عملکرد خوبی داشته و چلسی به شکل جدی روی او برای آینده حساب کند. این بازیکن در آخرین فصلش در نراتزوری ها با 40 بازی  و هفده گل و یک پاس گل در تیم رزروهای اینتر خوش درخشیده بود.کاسادی فقط 19 سال سن دارد و در پست هافبک میانی در آکادمی چلسی در حال پرورش یافتن است.

4125