آیا امیری؛ هدیه کی‌روش برای پرسپولیس خواهد شد؟

آیا امیری؛ هدیه کی‌روش برای پرسپولیس خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- وحید امیری زیر نظر کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی در حال درمان و آماده سازی است.

به گزارش فوتبالی، وحید امیری که به خاطر عمل جراحی روی کمرش، چند ماهی دور از میادین بود، پیش از این گفته بود که بعد از فیفادی مهر شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد و حالا در اردوی تیم ملی، زیر نظر کی روش و البته فیزیوتراپ خارجی که به کادر فنی تیم ملی اضافه شده در حال تمرین کردن است.

وحید امیری که در روزهای ابتدایی تمرین تیم ملی، به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد، در تصاویری که از آخرین تمرین شاگردان کی‌روش در تهران منتشر شد، در تمرینات گروهی هم دیده شد منتها سایر ملی‌پوشان زیاد به او فشار نمی‌آوردند.

 حالا در عکسهایی که از اتریش به تهران مخابره شده، او باز هم در در تمرینات گروهی حضور دارد و به نظر می رسد نگرانی بابت شرکت در درگیری‌های فوتبالی ندارد هر چند دیگر بازیکنان تیم ملی، باز هم رعایت حال او را می‌کنند.

اینکه او در دو بازی دوستانه تیم ملی در اتریش بازی خواهد کرد یا نه، بستگی به نظر کارلوس کی‌روش دارد و شاید سرمربی تیم ملی نخواهد در این مقطع ریسک کند و به امیری بازی دهد منتهی او با کمک مایکل موریرا فیزیوتراپ خارجی تیم ملی که پیش از این سابقه همکاری با کی‌روش در ایران را داشته احتمالا پس از جام جهانی در قطر، یک وحید امیری آماده را تقدیم پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی خواهد کرد تا امیری مشکلی برای همراهی تیمش در لیگ برتر نداشته باشد.

همانطور که گفتیم برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که شاید امیری به این زودی امکان حضور در یک بازی رسمی را نداشته باشد و ممکن است بازگشت او به میادین، به بعد از جام جهانی موکول شود.

1984