شکست میلان در نبرد بالانشینان

شکست میلان در نبرد بالانشینان

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خانگی مقابل ناپولی با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا شاگردان لوچیانو اسپالتی به صدر جدول صعود کنند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هفتم سری آ ایتالیا، میلان و ناپولی از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از شروع این بازی، دو تیم شرایط مشابهی داشتند و با 14 امتیاز، روسونری در رده پنجم و ناپولی در رده سوم قرار گرفته بودند. 

در نیمه اول، دو تیم از نظر مالکیت با یک دیگر یکسان بودند، اما روسونری شانس‌های خوبی برای زدن گل داشت، اما به خاطر بی دقتی مهاجمانش، این فرصت‌ها از دست رفت تا نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد. 

در نیمه دوم برخلاف نیمه اول شاهد سه گل بودیم. در ابتدا در دقیقه 55 VAR یک پنالتی به سود میلان اعلام کرد و متئو پولیتانو موفق به گل کردن آن شد. در ادامه میلان حملات زیادی طراحی کرد و در دقیقه 69 اولیویه ژیرو روی پاس تئو هرناندز گل تساوی را به ثمر رساند. میلان در ادامه دوباره اسیر تیزهوشی مهاجمان ناپولی شد و در دقیقه 78 جیووانی سیمئونه گل دوم را وارد دروازه مایک ماینان کرد تا این اسپالتی و شاگردانش باشند که در این دیدار 3 امتیاز را مال خود می‌کنند. 

4416