عکس؛ بازیکنی که تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس شد

عکس؛ بازیکنی که تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال و برنتفورد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند و در این بازی آرسنال موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دهد و همچنان صدرنشین لیگ برتر انگلیس باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی میکل آرتتا در وقت های تلف شده پایان بازی یک تعویض انجام داد و اتان انوانری را به جای فابیو ویرا وارد زمین کرد. این تعویضی که آرتتا انجام داد یک رکورد ویژه را در تاریخ لیگ برتر انگلیس ثبت کرد. در واقع اتان انوانری با داشتن 15 سال و 181 روز سن، تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس شد.

اکنون آرسنال این رکورد ویژه را در دست گرفته است که همان رکورد داشتن جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس است که به میدان رفته است. آرتتا در این فصل به طور کلی عملکرد بسیار خوبی داشته است و خیلی ها معقتدند که او از استاد خود پپ گواردیولا آموخته است که چگونه باید در لیگ برتر انگلیس نتیجه بگیرد و بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذارد چرا که آرتتا دورانی را در منچستر سیتی دستیار پپ گواردیولا بوده است و اکنون در آرسنال به عنوان سرمربی درخشان ظاهر شده است و باید دید که این روند تا چه زمانی ادامه پیدا می کند.

1470