رئال مادرید در بهترین زمان به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود

رئال مادرید در بهترین زمان به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید معتقد است که آن‌ها در شرایطی بسیار مناسب به مصاف اتلتیکو مادرید می‌روند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از هفته ششم لالیگا در استادیوم واندا متروپولیتانو به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر تنها تیم اروپایی هستند که در تمامی رقابت‌های خود به پیروزی رسیده‌اند و حالا دنی سبایوس مدعی است که آن‌ها در بهترین زمان مقابل اتلتیکو مادرید صف آرایی خواهند کرد. 

به نقل از سایت مارکا، سبایوس درباره دربی مادرید گفت: "ما در شرایط خوبی هستیم و توانسته‌ایم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا آمار بسیار خوبی از خود به جای بگذاریم. این بازی در بهترین زمان فرا رسید و امیدوارم بتوانیم با پیروزی به استقبال تعطیلات بازی‌های ملی برویم. تصورم این است که بازی بسیار رقابتی خواهد شد. آن‌ها واقعا قوی و منسجم هستند. زیاد گل نمی‌خورند. باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و فعلا در حال خوبی به سر می‌بریم. بازیکنانی داریم که می‌توانند در هر زمانی تفاوت را رقم بزنند و این برای ما نکته مثبتی است. دربی خاصی برای هواداران خواهد بود. چون بازی بین دو رقیب دیرینه و قدیمی است. باید طوری بازی کنیم که انگار آخرین بازی عمرمان است."

4416