صحبت‌های آنچلوتی درباره دربی مادرید

صحبت‌های آنچلوتی درباره دربی مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است تماشاگران شاهد یک بازی باکیفیت در دربی مادرید خواهند بود. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از هفته ششم لالیگا در استادیوم واندا متروپولیتانو به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر تنها تیم اروپایی هستند که در تمامی رقابت‌های خود به پیروزی رسیده‌اند.

به نقل از سایت مارکا، آنچلوتی درباره این بازی گفت: "بازی خوبی در انتظار ماست و ممکن است هر نتیجه‌ای در آن رقم بخورد. بازی بسیار مهمی است، چون اتلتیکو مادرید رقیب بزرگ ماست. این یکی از نکات جذاب در فوتبال است. انتظار دارم یکی از همان بازی‌هایی شود که همیشه مقابل اتلتیکو رخ می‌دهد. بازی بسیار فشرده و همچنین زیبا، چون استعدادهای زیادی در هر دو تیم حضور دارند."

"یکی از دلایل درخشش اتلتیکو مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، بدون شک دیگو سیمئونه است. فکر می‌کنم او رابطه نزدیکی با بازیکنان و باشگاه دارد. او می‌تواند با بازیکنانی که تمام توانشان را در زمین به کار می‌گیرند، رابطه خوبی داشته باشد. این یکی از دلایل موفقیتش است. می‌دانید که بازی در زمین آن‌هاست و طبیعتاً با حضور هواداران اتلتیکو که احترام بسیار زیادی برای آن‌ها قائل هستم، بازی بسیار دشواری خواهد بود."

4416