علیرضا دبیر: تاکتیک یزدانی اشتباه بود

علیرضا دبیر: تاکتیک یزدانی اشتباه بود

پایگاه خبری فوتبالی، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی درباره علت شکست یزدانی و شکست دیگر کشتی‌گیران ایرانی برابر حریفان آمریکایی مورد انتقاد برخی از اهالی کشتی قرار گرفته و  این خصوص توضیح داد. 

به گزارش فوتبالی، علیرضا دبیر درباره علت شکست‌های کشتی گیران ایرانی در مسابقات جهانی صربستان گفت: من از روزی که آمدم گفتم باید پا بگیرید. کامران پا می‌گیرد و علی حیدری، عباس جدیدی، غلام محمدی، محمد طلایی پا می‌گرفتند. هر کدام از بچه‌های ما که زیرگیر است، آمریکا را می‌برد؛ با آمریکا و روس باید پا بگیریم و کشتی ما را به این می‌شناسند. شما با زیر کتف نمی‌توانی آمریکایی را ببری.

او سپس با تمجید از حسن یزدانی ادامه داد: من از مردم در مورد حسن یزدانی خواهش دارم؛ اولا حسن ابرقهرمان و پهلوان است و دوما هشت مدال طلای جهان و المپیک دارد که شوخی نیست. علی دبیر کشتی‌گیر می‌گوید کار حسن آقا خیلی بزرگ است و به خودش و خانواده‌اش تبریک می‌گویم.

رییس فدراسیون کشتی درباره علت شکست یزدانی گفت: تاکتیک یزدانی اشتباه بود ولی کشتی است و پارسال حسن برد و امسال تیلور. من و عباس جدیدی و آقا تختی هم حریف مستقيم داشتیم و حتی آقا تختی باخته است. زیبایی کشتی همین است.

دبیر در پایان گفت: حسن آقا حداقل تا المپیک باید به این حریف کشتی بگیرد؛ باید بیشتر کار کند و تلاش کند. او الان ۲۸ ساله است اما انگیزه‌اش مثل جوان ۲۰ ساله است.

 5960