اتفاقی که مسیر زندگی دروازه‌بان منچستریونایتد را تغییر داد

اتفاقی که مسیر زندگی دروازه‌بان منچستریونایتد را تغییر داد

پایگاه خبری فوتبالی- داوید دخیا پیشنهاد جالب ویگان اتلتیک در سال ۲۰۰۹ را فاش کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره منچستر یونایتد و ملی پوش اسپانیا داوید دخیا فاش کرد که در سال ۲۰۰۹ پیشنهاد پیوستن به ویگان اتلتیک را رد کرده است.

دخیا از زمان پیوستن به منچستر یونایتد از اتلتیکو مادرید در سال ۲۰۱۱، با ۴۹۵ بازی برای شیاطین سرخ خود را به عنوان شماره یک بی چون و چرای این تیم ثابت کرده است. 

هرچند این بازیکن ۳۱ ساله به تازگی فاش کرده است که اگر پیشنهاد تیم دیگری غیر از منچستر را پذیرفته بود، حرفه او در فوتبال انگلیس می توانست مسیر کاملا متفاوتی را طی کند.

دخیا بعد از پیوستن به تیم دوم اتلتیکو مادرید در فصل ۲۰۰۸/۲۰۰۹ نتوانست راه خود را به تیم اصلی پیدا کند و در همین حال ویگان پیشنهاد قابل ملاحظه‌ای به او داده بود‌.

اتلتیکو تصمیم گرفت علاقه ویگان به دروازه‌بان نوجوان باارزش خود را نادیده بگیرد اما دخیا تایید کرد که پیشنهاد استیو بروس روی میز بوده است.

او در مصاحبه‌‌ای با بی تی اسپورت در برنامه what I wore گفت: " من در اتلتیکو بودم و همان فصلی بود که من کار خود را با آن ها شروع کردم. من دروازه بان سوم بودم، زیاد در تیم حضور نداشتم و فقط در تمرین‌ها حاضر بودم. سپس ویگان با من تماس گرفت که به آنها بپیوندم و خیلی خیلی نزدیک بود که با آنها قرارداد ببندم."

1471