عکس؛ لحظه‌ای که نویر نزدیک بود گلزنی کند!

عکس؛ لحظه‌ای که نویر نزدیک بود گلزنی کند!

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ و آگزبورگ در هفته هفتم از رقابت های بوندسلیگا به مصاف هم رفتند و بدین ترتیب در این بازی بایرن مونیخ با یک گل شکست خورد تا اوضاع همچنان برای آن ها در بوندسلیگا دشوار پیش برود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی البته در دقایق پایانی بایرن مونیخ نزدیک بود گلزنی کند و مانوئل نویر در محوطه جریمه روی یک ضربه کرنر که جلو آمده بود، با سر به توپ ضربه زد و توپ در آستانه ورود به دروازه قرار گرفت.

البته دروازه بان آگزبورگ روی این صحنه واکنش خوبی داشت و توپ را گرفت و بدین ترتیب مانع از گلزنی مانوئل نویر شد. نویر به طور کلی به پا به توپ خوب خود و جلو آمدن معروف است اما این بار او در دقیقه پایانی جلو آمده بود؛ کاری که به طور معمول دروازه بان ها انجام می دهند و وقتی تیمشان گل می خواهد در دقیقه آخر جلو می آیند تا روی ضربه کرنر گلزنی کنند.

آلیسون بکر هم در لیورپول یک بار بدین شکل گلزنی کرده بود و اکنون نویر هم در آستانه زدن گل به همین شکل بود اما موفق نشد. دروازه بان آگزبورگ، رافائل گیکویچ پس از اینکه توپ نویر را گرفت یک خوشحالی ویژه از خود نشان داد و بدین ترتیب مورد توجه قرار گرفت.

1470