امباپه خواستار خروج نیمار از پی‌اس‌جی شده بود؟

امباپه خواستار خروج نیمار از پی‌اس‌جی شده بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس کمپوس مشاور ورزشی پاریسن ژرمن فاش کرد که این باشگاه هیچ وقت قصد به فروش رساندن نیمار را نداشته است. 

به گزارش فوتبالی، بسیاری از رسانه‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی معتقد بودند که مثلث مسی، نیمار و امباپه در حال فروپاشی است و دیگر شاهد چنین خط حمله‌ای نخواهیم بود. نیمار در این مدت به باشگاه‌های زیادی لینک شد و حتی برخی از منابع ادعا کردند که ناصر الخلیفی از عملکرد نیمار بسیار ناراضی است و می‌خواهد او را با برناردو سیلوا در منچسترسیتی معاوضه کند. 

به نقل از سایت گل، حالا لوئیس کمپوس درباه این اخبار پیرامون ستاره برزیلی سابق بارسلونا گفت: "نه چنین چیزی صحیح نیست. من حتی شنیدم که امباپه نمی‌خواهد نیمار در پاریسن ژرمن حضور داشته باشد، اما خیر. ما روی هر سه نفر حساب کرده‌ایم. سال گذشته، کیلیان بهترین بازیکن دنیا بود. مسی داشت با شرایط و تیم جدید خودش را وفق می‌داد و نیمار مصدوم بود و این کیلیان بود که تیم را نگه‌داشته بود. او واقعا بازیکن بزرگی است. اما نیمار هم بازیکنی بسیار باکیفیت است و هیچ شکی درباره این موضوع نیست. نیمار در پروژه پاریسن ژرمن نقش بسیار مهمی دارد و ما نمی‌خواهیم با فروختن او، به خودمان ضربه بزنیم." 

4416