اعتماد بدون قید و شرط گواردیولا به ستاره 100 میلیون پوندی منچسترسیتی

اعتماد بدون قید و شرط گواردیولا به ستاره 100 میلیون پوندی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پس از پیروزی مقابل ولورهمپتون اذعان کرد جک گریلیش همیشه مورد اعتماد او بوده است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان سال 2021 جک گریلیش با مبلغ 100 میلیون پوند از استون ویلا به منچسترسیتی پیوست، اما در فصل قبل اصلاً نتوانست در حد و اندازه‌های پولی که برایش پرداخت شد ظاهر شود و مورد انتقاد شدید هواداران و رسانه‌ها قرار گرفت. او حتی اعتراف کرد که در بازی مقابل بروسیا دورتموند اصلاً نمایش خوبی نداشته، اما عصر امروز موفق شد تنها پس از 55 ثانیه بعد از ورود به زمین برای سیتی مقابل ولورهمپتون گلزنی کند. 

به نقل از سایت گل، گریلیش پس از پایان بازی از گواردیولا بابت اعتماد کردن به او تشکر کرد و سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ پس از پایان بازی درباره گریلیش گفت: "من بارها گفته‌ام که به تمام بازیکنانم بدون قید و شرط اعتماد دارد. به همه. من جک را می‌شناسم و و کاملاً به او اعتماد دارم و اصلاً از این قضیه مستثنا نیست. او گلزنی کرد و عملکرد خوبی داشت. بله می‌دانیم که او گل نزده و پاس‌ گل‌های زیادی نداده، اما موضوع فقط زمان است. آن‌ها نباید از ما تشکر کنند. من به همه اعتماد دارم."

4416