عکس؛ حرکت رزمی روی گران‌ترین خرید لیگ انگلیس که منجر به اخراج شد

عکس؛ حرکت رزمی روی گران‌ترین خرید لیگ انگلیس که منجر به اخراج شد

پایگاه خبری فوتبالی - ولورهمپتون و منچسترسیتی در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند که در این بازی یکی از بازیکنان ولورهمپتون به خاطر خطای خشنی که داشت اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 33 بازی بود که کولینز به خاطر خطا روی جک گریلیش اخراج شد. گریلیش در تابستان 2021 با مبلغ 100 میلیون پوند از استون ویلا به منچسترسیتی آمد و تبدیل به گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس شد. او رکورد انتقال پوگبا از یوونتوس به منچستر یونایتد را شکسته بود.

در بازی مقابل ولورهمپتون، جک گریلیش در دقیقه 1 بازی روی پاس کوین دی بروینه گلزنی کرد و شروع خوبی در این دیدار داشت اما در همان نیمه اول با یک خطای سنگین از جانب بازیکن حریف مواجه شد.

گریلیش در دقیقه 33 از سوی کولینز با یک حرکت رزمی مواجه شد. در واقع کولینز با پرشی که داشت با لگد به گریلیش ضربه زد و این اقدام او منجر به اخراجش شد و بدین ترتیب ولورهمپتون در این بازی ده نفره شد و کار برای منچستر سیتی راحت تر شد.

به طور کلی این گونه از حرکات با کارت قرمز مستقیم از سوی داور مواجه می شود چرا که حرکاتی غیر فوتبالی هستند و خشونت بالایی دارند که می توانند به بازیکن آسیب برسانند.

1470