واکنش جالب ستاره بایرن مونیخ به بازی با بارسلونا: خوش‌شانس بودیم

واکنش جالب ستاره بایرن مونیخ به بازی با بارسلونا: خوش‌شانس بودیم

پایگاه خبری فوتبالی - لروی سانه ستاره آلمانی بایرن مونیخ اعتراف کرد که آن‌ها در دیدار روز سه شنبه مقابل بارسلونا کمی خوش شانس بودند و نتیجه می‌توانست طور دیگری رقم بخورد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از چهارچوب دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا در ورزشگاه آلیانز آرنا مقابل هم صف آرایی کردند. در نیمه اول شاگردان ژاوی بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و 5 الی 6 موقعیت خوب گلزنی را توسط پدری و روبرت لواندوفسکی از دست دادند تا باواریایی‌ها در نیمه دوم با گل‌های لوکاس هرناندز و لروی سانه با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند و کاتالان‌ها برای چندمین بازی متوالی نتوانند دروازه مانوئل نویر را باز کنند. 

به نقل از سایت گل، لروی سانه درباره این بازی به خبرنگاران گفت: "بارسلونا از فصل پیش خیلی بهتر شده است و آن‌ها فوتبال خوبی به نمایش می‌گذرانند. در اوایل بازی خوش شانس بودیم، اما این بخشی از فوتبال است و شانس در طرف ما بود و خوشحالیم که توانستیم با 3 امتیاز از زمین خارج شویم، چون این مهم‌ترین موضوع است."

بازی برگشت این دو تیم ماه آینده در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود و کاتالان‌ها فرصت خوبی برای کسب پیروزی در مقابل باواریایی‌ها دارند. 

4416