مشکل اصلی بارسلونا در بازی مقابل بایرن مونیخ از نگاه ستاره جوان

مشکل اصلی بارسلونا در بازی مقابل بایرن مونیخ از نگاه ستاره جوان

پایگاه خبری فوتبالی - پدری گونزالس ستاره جوان بارسلونا مدعی است که آن‌ها اصلاً لایق شکست مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا نبودند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از چهارچوب دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا در ورزشگاه آلیانز آرنا مقابل هم صف آرایی کردند. در نیمه اول شاگردان ژاوی بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و 5 الی 6 موقعیت خوب گلزنی را توسط پدری و روبرت لواندوفسکی از دست دادند تا باواریایی‌ها در نیمه دوم با گل‌های لوکاس هرناندز و لروی سانه با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند و کاتالان‌ها برای چندمین بازی متوالی نتوانند دروازه مانوئل نویر را باز کنند. 

به نقل از سایت رسمی بارسلونا، پدری درباره این بازی گفت: "نتیجه کاملاً درباره حقیقت بازی صحبت نمی‌کند. نمایش ما در نیمه اول لایق نتیجه‌ای بهتر از 0-0 بود. ما فرصت‌های زیادی داشتیم تا بتوانیم از بایرن مونیخ پیش بیافتیم. اماً وقتی شما نمی‌توانید چنین فرصت‌هایی را در مقابل بایرن مونیخ تبدیل به گل کنید، در نهایت مجازات می‌شوید. آن‌ها به خاطر اشتباه ما در یارگیری از روی نقطه کرنر به گل رسیدند. حالا دیگر زمان فکر کردن به این بازی نیست و باید یادمان باشد که در نیمه اول چه کردیم."

4416