عکس؛ مهدی قایدی و انجام حرکتی مشابه کی روش

عکس؛ مهدی قایدی و انجام حرکتی مشابه کی روش

پایگاه خبری فوتبالی - تصاویر منتشر شده از تمرین دوم تیم ملی مشخص می کند روحیه اعضای این تیم به مراتب نسبت به تمرین اول بالاتر است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تمرینات تیم ملی دومین جلسه خودش را هم پشت سر گذاشت از جمله نکات بارز در برگزاری این جلسه تمرینی، شادابی و خوشحالی اعضای تیم به ویژه جوان ترهای حاضر در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش است.

بازیکنانی که پیش از این تجربه شاگردی کارلوس کی‌روش را نداشته اند در تمرینات این روزهای تیم ملی با شور و شوق بیشتری نسبت به سایر نفرات این تیم مشغول پشت سرگذاشتن دستورات تمرینی کادرفنی تیم ملی هستند.

یکی از این بازیکنان فوق ستاره استقلالی ها مهدی قایدی بازیکن ۲۳ ساله بوشهری آبی‌پوشان است که پیشتر نیز ابراز امیدواری کرده بود بتواند در تیم ملی شاگرد کارلوس کی‌روش شود.

در یکی از عکس های ارسال شده از سوی گروه عکس خبرورزشی، کارلوس کی‌روش دستش را روی شانه مهدی قایدی گذاشته و دست چپش را بالا برده و آن را مشت کرده است. این حرکت کی‌روش را مهدی قایدی هم تقلید کرده و او نیز دست چپش را به حالت مشت به سمت بالا گرفته و رو به دوربین می خندد تا رابطه دوستانه بین کی‌روش و بازیکنان جوان تیمش به وضوح مشخص باشد.

1470