لو رفتن دستمزد بازیکنان بایرن مونیخ؛ مانه در صدر

لو رفتن دستمزد بازیکنان بایرن مونیخ؛ مانه در صدر

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه بیلد از حس و حال خوب بایرن مونیخ و پیروزی این تیم مقابل بارسلونا استفاده کرد تا در روزهای کم حاشیه این تیم از دستمزد بازیکنانشان رونمایی کند.

به گزارش فوتبالی، سادیو مانه ستاره سنگالی تازه وارد بایرن مونیخ مبلغ سالانه 22 میلیون یورو را با احتساب مالیات دستمزد می گیرد. مانوئل نویر و  توماس مولر دو بازیکن با تجربه با دستمزد سالانه 21 و 20.5 میلیون یورو در رده های بعدی هستند.لروی سانه و کینگزلی کومان سالی 20 میلیون یورو دستمزد می گیرند و کیمیش با 19.5، گنبری با 19، گورتسکا با 17، ماتیس دلیخت، لوکا هرناندز و اوپامکانو با 16 میلیون یورو در رده بعدی هستند.

مارسل سابیتزر و آلفونسو دیویس با 9، نصیر مزراوی، رایان گراونبرخ و بنجامین پاوارد با 8، جمال موسیالا با 5، ماتیس تل و بونا سار با 4، اریک چوپو موتینگ با 3.5، پل ورنر با 2 و استانسیچ با 1.5 میلیون یورو دستمزد با احتساب مالیات کمترین دستمزدها را دارند.

گفتنی است که حدود نیمی از این مبلغ صرف مالیات می شود. بایرن مونیخ یکی از معدود باشگاه های بزرگ اروپاست که در مقابل پرداخت دستمزدهای نجومی به بازیکنانش مقاومت کرده است. دستمزدهای اغواکننده و نجومی در لیگ انگلیس باعث می شود که اکثر بازیکنان جذب این لیگ شوند.

4125