برادر پل پوگبا موقتاً بازداشت شد

برادر پل پوگبا موقتاً بازداشت شد

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس پوگبا برادر بزرگ تر هافبک یوونتوس و تیم ملی فرانسه موقتا توسط پلیس بازداشت شد تا تحت بازجویی قرار بگیرد چرا که پل از او به اتهام اتخاذی و تهدید، شکایت کرده است.

به گزارش فوتبالی، ماتیاس پوگبا چهارشنبه عصر خودش را به ماموران پلیس معرفی کرد و تحت بازداشت قرار گرفت. البته سه متهم دیگر نیز تحت بازجویی هستند. پل پوگبا مدعی است که باندی از دوستان دوران کودکی اش با حضور برادرش با استفاده از اسلحه و گروگان گیری قصد اخاذی از او را داشته اند.

بازیکن منچستریونایتد مدعی است که مبلغ صد هزار یورو را به این گروه در ماه مارس پرداخته است. ماتیاس پوگبا در پیامی در شبکه های اجتماعی خود اتهامات را تکذیب کرده است. ماتیاس پوگبا اخیرا در ویدیویی اعلام کرده بود که قصد افشاگری در مورد برادر کوچک ترش پل را دارد. 

وکیل ماتیاس پوگبا در پیامی نوشت:" با در نظر گرفتن توجه رسانه ای به این پرونده، ماتیاس پوگبا شدیدا تاکید دارد که هیچ چیزی در مورد تلاش برای اخاذی از برادرش پل پوگبا نمی داند. کاملا مشخص است که مشکلات خانواده پوگبا نتیجه تهدیدهای بیرونی است و مقامات قضایی همه چیز را با دقت بررسی خواهند کرد. ماتیاس پوگبا به دنبال آرام کردن شرایط با برادرش است و در حال حاضر در صورت نیاز فقط با مقامات قضایی صحبت خواهد کرد."

4125