آلگری و استعفا از یوونتوس؟

آلگری و استعفا از یوونتوس؟

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس صراحتاً اعلام کرد که قصد عقب نشینی و کناره گیری ندارد و می‌خواهد مشکل یوونتوس را حل کند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از چهارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های یوونتوس و بنفیکا از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانز در شهر تورین مقابل هم صف آرایی کردند و در کمال تعجب همگان، یوونتوس با نتیجه دو بر یک مقابل نماینده کشور پرتغال شکست خورد تا شرایطش در گروه بسیار وخیم شود. در حال حاضر بانوی پیر هیچ امتیازی نتوانسته به دست بیاورد و پاریسن ژرمن و بنفیکا با 6 امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارند.

به نقل از فوتبال ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری پس از این شکست گفت: "من خودم را بخشی از راه حل این مشکلات می‌دانم و باید به جواب برسم. زمانی که به یووه برگشتم، فهمیدم که وقت بازسازی دوباره تیم است. متاسفانه فکر نمی‌کردم که دو بازی متوالی شکست بخوریم. مهم‌ترین نکته این است که از همین نقطه، دیگر عملکرد بدی نداشته باشیم و بتوانیم در لیگ قهرمانان اروپا بمانیم. این شکست‌ها واقعا آزاردهنده و مسخره هستند و صحبت درباره آن‌ها بی فایده است."

"شرح دادن فوتبال سخت است و تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که بازی بعد نتیجه 2-1 به پایان رسیدیم. در اواخر بازی فرصت داشتیم، اما نتوانستیم از آن بهره ببریم."

4416