گاوی چه زمانی صاحب شماره ژاوی می‌شود؟

گاوی چه زمانی صاحب شماره ژاوی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پابلو پائز گاویرا ملقب به "گاوی" بالاخره با امضای اولین قرارداد حرفه ای رسما به تیم بزرگسالان بارسلونا ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، گاوی تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد امضا خواهد کرد و رقم فسخ قراردادش به یک میلیارد یورو خواهد رسید و از سویی قرار است که وارث شماره 6 شود، شماره ای که سالها در اختیار ژاوی هرناندز بود اما برای رسیدن به این مسئله باید تا ژانویه منتظر بماند.

در حقیقت با توجه به این که گاوی فصل را به عنوان بازیکن تیم جوانان بارسلونا اغاز کرد، حق نداشت که شماره های 1 تا 25 را بر تن کند و به همین علت شماره 30 را به تن کرد اما تا ژانویه نمی تواند این شماره را عوض کند. شماره 6 بارسلونا در حال حاضر خالی است و برای گاوی کنار گذاشته شده است و هافبک بارسلونا در زمستان بالاخره می تواند شماره مربی کنونی بارسلونا یعنی شماره 6 را بر تن کند.

بارسلونا منتظر بود که ژاوی به سن قانونی یعنی 18 سالگی برسد که این اتفاق در آگوست رخ داد اما مشکلات مالی بارسا باعث شد تا انها تا زمان انتقال پیانیچ به شارجه منتظر بمانند تا بتوانند با گاوی قرارداد امضا کنند.به هر صورت گاوی فعلا باید تا ژانویه منتظر بماند تا بتواند شماره محبوبش را بر تن کند.

4125