خبر بد برای هافبک بایرن مونیخ پس از غلبه بر بارسلونا

خبر بد برای هافبک بایرن مونیخ پس از غلبه بر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مولر شب گذشته از پیروزی دو بر صفر در مقابل بارسلونا خوشحال شد اما بلافاصله پس از پایان بازی و به محض ترک زمین، این بازیکن نتوانست با رسانه ها مصاحبه کند و خیلی سریع از آلیانس آرنا خارج شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که برخی رسانه های آلمانی تصور کردند که دلیل عجله وی مربوط به جشن تولدش است، نشریه بیلد از دلیل اصلی شتاب این بازیکن برای ترک استادیوم رونمایی کرده است: سرقت از منزلش.

سرقت در زمان بازی بارسلونا و بایرن مونیخ رخ داده است یعنی در زمانی که هیچ کس در خانه مولر در منطقه اوترفینگ نبوده است. ماموران پلیس گزارش داده اند که سارقان چند تا از اشیای قیمتی را به سرقت برده اند و با وجود آن که آژیر خطر در خانه این بازیکن در 40 کیلومتری آلیانس به صدا در آمده است، سارقان موفق به فرار شده اند و جستجوی سگ های پلیس و هلیکوپترها برای پیدا کردن آنها نتیجه ای در بر نداشته است.

پلیس منطقه با تایید این خبر در بیانیه ای نوشته است:" سه شنبه شب چند فرد ناشناس و غریبه وارد محله ای در منطقه اوترفینگ شده اند و پول نقد، جواهرات و اشیای قیمتی به ارزش نیم میلیون یورو را به سرقت برده اند. با وجود جستجوی گسترده ماموران پلیس، تا کنون خبری از دستگیری سارقان نیست. پلیس به بررسی و تحقیقات ادامه می دهد."

4125