رسمی؛ قرارداد ستاره سالهای آینده بارسلونا تمدید شد

رسمی؛ قرارداد ستاره سالهای آینده بارسلونا تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی حداقل تا 30 ژوئن 2026 در بارسلونا بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از ماه ها مذاکره و انتظار برای رسیدن گاوی به سن قانونی و رفع مشکلات مالی، بارسلونا بالاخره توانست تمدید قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کند. در حقیقت گاوی پنجشنبه در ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ حضور پیدا خواهد کرد و در حضور هواداران قراردادش را تمدید می کند.

بارسلونا و وکلای گاوی در ماه ژولای به توافق رسیده بودند اما بر اساس قانون باید منتظر رسیدن گاوی به سن قانونی یعنی 18 سالگی می ماندند. بعد از آن نیز بارسا باید تلاش می کرد که با فعال سازی اهرم های اقتصادی، مشکلات مالی خود را حل کند. در نهایت انتقال پیانیچ به شارجه امارات به بارسا این قدرت مالی را داد که تمدید قرارداد گاوی را به صورت رسمی اعلام کند.

علاوه بر این که در این قرارداد دستمزد گاوی افزایش پیدا می کند، رقم فسخ قراردادش نیز به یک میلیارد یورو خواهد رسید. بارسلونا پیش از این قرارداد پدری را تمدید کرده بود. گاوی و پدری در کنار فاتی، فران تورس، ارائوخو، رافینیا و کنده نمادهای بارسلونا در سالهای آینده خواهند بود. بارسا سعی کرده که با مدیریت لاپورتا و رهبری ژاوی ترکیب خود را جوان سازی کند و به نظر می رسد که تمدید قرارداد گاوی نیز یکی از مراحل مهم در این راستا به شمار می رود.

4125