انتقاد تند رییس باشگاه بایرن مونیخ از بارسلونا و رئال مادرید

انتقاد تند رییس باشگاه بایرن مونیخ از بارسلونا و رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رییس باشگاه بایرن مونیخ از بارسلونا و رئال مادرید در مورد برنامه های سوپر لیگ انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، روزنامه اسپورت با رئیس باشگاه بایرن مونیخ هربرت هاینر مصاحبه کرده است و در بین عناوین این مصاحبه نام رؤسای بارسلونا و رئال مادرید نیز به چشم می‌خورد. هاینر از زمان اولین برخورد خود با خوان لاپورتا در ۲۰ سال پیش وی را می شناسد وی همچنین تعاملاتی با فلورنتینو پرز نیز داشته است.

مصاحبه‌گر، ایوان سن آنتونیو:" شما به عنوان مدیر عامل آدیداس قطعا مذاکراتی با فلورنتینو پرز داشته اید؟"

هاینر تایید کرد: "بله. او مذاکره کننده سرسختی است."

سپس این مکالمه به موضوع سوپر لیگ منتهی شد که توسط بارسلونا و رئال مادرید ایجاد شده بود و این دو هنوز در آن عضو هستند. بایرن جزو ۱۲ باشگاه اصلی که بعدا تصمیم به جدایی گرفتند نبود.

نظر هاینر در این مورد پرسیده شد و او گفت که هيچکدام از این باشگاه های بزرگ اسپانیایی به فکر هواداران خود نبوده‌اند‌:"در هرکاری باید نظر هواداران را اولویت قرار دهید و در این مورد واکنش طرفداران گویای همه چیز بود. باید بگویم که من لیگ قهرمانان اروپا را دوست دارم چون مسابقات خارق‌العاده‌ای است که در آن بهترین باشگاه ها به رقابت می پردازند. اگر به بازی های یک چهارم یا یک هشتم نهایی دقت کنید، معروف ترین باشگاه ها را در بین آنها می بینید. رئال مادرید همیشه در بین این باشگاه هاست، همچنین بارسلونا، بایرن مونیخ، منچستر سیتی، لیورپول و..."

1471