آنچلوتی چه کسی را رهبر آینده رئال مادرید می‌داند؟

آنچلوتی چه کسی را رهبر آینده رئال مادرید می‌داند؟

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی به فده والورده به عنوان رهبر آینده رئال مادرید اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، مربی رئال مادرید کارلو آنچلوتی معتقد است فده والورده در سالهای آینده به رهبر لوس بلانکوسی ها تبدیل خواهد شد.

رئال مادرید شروع ۱۰۰ درصد بدون باخت خود در لالیگای ۲۰۲۲/۲۳ را با برد ۴ بر ۱ مقابل مایورکا ادامه داد و ۵ برد در ۵ بازی را برای آنچلوتی رقم زد.

با وجود اینکه رئال مادرید در لحظاتی مقابل میهمان خود با عدم ثبات دست و پنجره نرم می کرد اما عملکرد سرسختانه والورده ورق را به نفع میزبان برگرداند و گل حیاتی تساوی را خیلی زود به ثمر رساند.

والورده در ۱۲ ماه گذشته با داشتن تنوع در بازی در وسط زمین و با توانایی بازی در شرایط با فشار بالا به سرمایه مهمی برای آنچلوتی تبدیل شده است.

به هر حال سبک بازی پر جرات او یکبار دیگر نظر ها را به اتاق فکر رئال مادرید جلب کرد در حالی که آنچلوتی از عملکرد قهرمان خود بسیار خوشحال بود.

وی در مصاحبه خود با مارکا گفت: " فدریکو یک قهرمان است و برای ما خیلی خیلی اهمیت دارد. او عملکرد خیلی خوبی دارد و بسیار فروتن است و این می تواند به او کمک کند که در آینده یک رهبر باشد."

رویداد بعدی برای آنچلوتی بازی چمپیونزلیگ مقابل آر بی لایپزیگ در پایتخت اسپانیا خواهد بود و بعد از آن به مصاف رقیب همشهری خود اتلتیکو مادرید خواهند رفت.

 1471