برابری بایرن مونیخ با رکورد ویژه رئال مادرید پس از شکست بارسلونا

برابری بایرن مونیخ با رکورد ویژه رئال مادرید پس از شکست بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ و بارسلونا در هفته دوم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را بایرن مونیخ با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برد و موفق شد هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با پیروزی در این بازی اکنون به یک رکورد ویژه دست یافته است و آن هم رکورد ویژه 30 بازی پیاپی بدون باخت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است. رئال مادرید هم چنین رکوردی دارد که در سال های 2012 تا 2017 آن را ثبت کرده است و اکنون بایرن مونیخ با رکورد رئال مادرید برابر شده است. البته باواریایی ها این امکان را دارند که این رکورد را بشکنند و به نظر می رسد که این کار را هم انجام دهند و در بازی بعدی خود مقابل ویکتوریا پلزن از رکورد رئال مادرید عبور کنند.

رئال مادرید در سال 2017، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پس از 30 بازی پیاپی بدون باخت که از سال 2012 این روند را آغاز کرده بود، مقابل تاتنهام با نتیجه سه بر یک شکست خورد و بدین ترتیب این روند نباختنش پاره شد اما رکورد 30 بازی بدون باخت را ثبت کرد که اکنون بایرن مونیخ در آستانه شکستن آن قرار گرفته است.

1470